Wat is content?

Content is een Engels woord dat in het woordenboek als volgt beschreven zou worden:
content
kənˈtɛnt/
  1. inhoud
  2. tevreden

Content marketing omvat dus eigenlijk alle soorten marketing waarbij er ‘inhoud’ wordt gecreëerd voor de consument. Dit kan zowel visueel als geschreven zijn. Daarnaast is ook de tweede betekenis van belang; Bakkie Content biedt je natuurlijk niet alleen een bakkie inhoud, maar ook een volledig tevreden gevoel!

 

Waarom Bakkie Content?

Niets is zo belonend als een heerlijke, sterke bak koffie. Koffie drink je met je collega’s, met je vrienden en familie en soms zelfs met volslagen vreemden. Het is gezellig, maar ook productief om een kop koffie te drinken. Er komen altijd goede ideëen uit voort. Daarom ben ik er helemaal voor om een lekker bakkie te doen, koffie én content!

“Als redacteur schrijft ze niet alleen goede blogs maar is ze ook een vlotte vertaler. Ze vertaalt zonder de betekenis van de tekst uit het oog te verliezen en blijft binnen de juiste context, wat moeilijk is om te bereiken. Ze reageert snel op verzoeken en heeft ook veel kennis over Social Media en geeft altijd advies over hoe het bereik van Explore Utrecht te vergroten. Ook erg creatief in het bedenken van nieuwe onderwerpen om onze huidige lezers te verrassen en een groter publiek te bereiken.”
– Dainahara Polonia, Explore Utrecht

“Lisa is creatief, enthousiast en leergierig. Een goede schrijver en vindingrijk in het bedenken van copy voor marketing materialen.”
– Rosalie Moorman, Vue Cinemas Nederland

 

Over mij

17917378_10155298786984884_8414478834794936882_oHoi, ik ben Lisa, de oprichtster van Bakkie Content! Na enkele jaren te hebben gewerkt in Social Media en Content Marketing in de entertainment industrie, heb ik besloten voor mezelf te beginnen. Een straffe kop koffie en een KvK inschrijving verder was Bakkie Content geboren.

Ik ben een natuurlijke verhalenverteller en ik hou ervan om mensen mee op avontuur te nemen met mijn content, of het nou geschreven (Blogs/Copy) of visuele (Foto/Video) content is. Ik heb een voorkeur voor hilarische woordgrappen en oogstrelende visuals, maar geen geduld voor spelfouten. Ik blijf altijd nieuwsgierig en pik snel nieuwe vaardigheden op, ik blijf mijn horizon verbreden en probeer up to date te blijven over alle ontwikkelingen in mijn vakgebied.

In mijn vrije tijd reis ik het liefst de hele wereld rond en deel ik mijn ervaringen als fotograaf via mijn Instagram pagina (@explorerology), ben ik ‘me stadsie’ Utrecht aan het verkennen voor Explore Utrecht, sta ik op het podium met Theatergroep Theewater of probeer ik Whitney Houston na te doen in mijn lokale karaoke bar.

Liever eerst even linken op LinkedIn? Klik hier!

Advertisements